Observera att detta är ett desperat försök att hantera omåttlig ilska

Regel: Du skall icke stoppa huvudet i en kaninbur

Motivering: Ty locket skall då falla tungt på ditt huvud

Beskrivning av händelse: Det var en gång jag som skulle mata min kanin. Jag klättrade över nätet och klev likt en slalomåkare mellan de små välformade bajskluttarna, lyfte locket och granskade burens insida. Kaninen Dante hade, som vanligt, i ren protest puttat ner sina skålar på nedervåningen. Medan jag skällde ut honom böjde jag mig ned och petade fram dem. Därefter placerade jag alltså både matskål och vattenskål på sin plats i kaninburens övervåning. Jag var i färd med att hälla upp 343 frön i dn högra skålen när det hände. Locket tog sats och kastade sig mot mitt bakhuvud. kaschmack i kontoret!

Åtgärd vid bruten regel:

Straff för brott mot lag: två knäpp på näsan och en bula i bakhuvudet!